E-mail: lauracsodaorszaga@gmail.com

2015. október 8., csütörtök

Visszatérés!

Kedveseim!

Nem tűntem el! Visszatértem és egy kicsit át is alakultam.
Nem szűnt meg a Laura csodaországa teljes egészében, csak egy kicsit átalakult.
Ahogy múlnak az évek, vele együtt változok én is, alakul a művészetem, formálódnak az új ékszereim, a stílusom.
Az alapanyag maradt a régi "polymer clay", de stílusban már egy teljesen új világot szeretnék képviselni. Letisztultabb, kifinomultabb "világ" ez a mostani, a KeLau. A KeLau ékszereket itt találjátok.

A Laura csodaországa sem szűnt meg, vásárokon még gyakran találkozhattok az apró, vicces kis alkotásokkal. Igyekszem ezen a téren is minél több újdonságot felmutatni, de ezeknek a száma jóval ritkább lesz, mint régen. Amíg lehet, próbálom párhuzamosan vezetni a két oldalt, ameddig csak engedi az időm. Hisz az első "gyermekem" a csodaország, nehéz lenne elengedni a kezét. :)

Várlak vissza Titeket a jövőben is! ;)

Laura

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése