E-mail: lauracsodaorszaga@gmail.com

2014. március 25., kedd

Meska? Meska.

Az előző években rengetegen kérdeztétek tőlem, hogy fent vagyok-e a meskán...és azt a választ kaptátok tőlem, hogy időhiány miatt nem, és nem is tervezem egyelőre, hogy regisztrálok rá. A tavalyi karácsonyi vásár alkalmával eldöntöttem, hogy ha még harmincan megkérdezitek ezt tőlem, akkor beadom a derekam, és regisztrálok. Nos, jelentem, a termékeim egy része megtalálható a meskán, bátran vásárolhattok már onnan is, ha valakinek ez az út kényelmesebb!

És hogy mi volt a valódi ok, amiért eddig nem voltam hajlandó ott árulni? Nem nagy titok.
Nem akarok megbántani senkit, és az oldalt sem akarom minősíteni, mert alapjában véve egy nagyon jó ötletnek tartom. Viszont egyszerűen a falnak tudok menni, amikor körülnézek a gyurmás kínálatban... és meglátom a 6000. fánkos, cukorkás, ilyen figurás, olyan mintás dolgot...és nem akartam beállni a "tucatot kínálók" közé ezen az oldalon. Ne értsen félre senki! Ez teljesen rendben van, hogy a legtöbb gyurmás a most "menő" figurákat, formákat készíti, hisz én is (legfőképp) ezekből keresem a kenyerem. Viszont az már szerintem nagyon nincs rendben, hogy valaki pl. egy lógós fülbevalót 500...(vagy láttam már) 400 Ft-os áron kínál!!! Ilyenkor rengeteg minden megfordul a fejemben. Legtöbbször arra gondolok, hogy a készítő biztos még kisgyerek, akinek senki sem segít egy reális árat kikalkulálni! Mert ha ép ésszel utánaszámol, és összeadja a felhasznált anyagok árát, a ráfordított időt, pénzt, energiát, rá kell jönnie, hogy így, nem hogy haszna nincs rajta, de még veszteséges is! Vagy még arra gondolok, hogy lehet, hogy minden alapanyagot ajándékba kap??? Sőt lehet, hogy a sütéshez használt gázt vagy áramot lopja? :) Mert más normális magyarázat nincs arra, hogy egyesek hogyan tudják ennyire áron alul kínálni termékeiket. És ahogy körülnéztem, ez a jelenség nem csak a gyurmásoknál van jelen!
És ezzel egyébként nem is lenne gond, mert mindenki olyan árat szab meg, amilyet akar...DE! Ezzel az olyanok üzletét, munkáját nehezíti meg, akik napi szinten ebből élnek meg, akik hivatalosan csinálják, adóznak belőle és még sorolhatnám.

A másik pedig az, hogy a facebook oldalammal már így is elég nagy felületet adok a kedves "kopírozóknak". Ami lássuk be, nagyon rosszul tud esni sokszor! Nem szoktam neki nyilvánosan hangot adni, mert úgy sem érek el vele semmit.  Persze, mondhatjuk azt, hogy legyél büszke, hogy utánoznak, mert ez azt jelenti, hogy akkor valamit jól csinálsz...De amikor órákat, napokat (van hogy heteket kísérletezgetek) egy-egy ékszerrel, hogy tökéletes legyen, és ezt egyesek egy az egyben leutánozzák (megspórolva rajtam az én kísérletezési időszakomat)...úgy érzem hogy tálcán kínálom fel nekik az ékszereimet.

Nos, éppen ezért az újonnan nyílt MESKA boltomban csakis az EGYEDI, különleges, hosszan tervezett ékszereimet fogjátok megtalálni. Ami nem tucat, nem fog veled szembejönni az utcán, és  más hazai gyurmás alkotónál (még) nem találhatóak meg!!!

A boltomat itt találjátok, a termékeket folyamatosan töltöm fel: http://www.meska.hu/Shop/index/16454

Természetesen, ha olyan ékszert szeretnétek, amit itt nem találtok meg, vagy egyedi elképzelésetek van,  bátran írjatok nekem e-mailt: lauracsodaorszaga@gmail.com 


Remélem, hogy ezzel a kis írásommal nem sértettem meg senkit, de ez már jó ideje kikívánkozott belőlem! Egy bölcs ismerősöm azt mondta, hogy semmi ilyet ne tartsunk magunkban, mert a szívünkre megy! ;)





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése