E-mail: lauracsodaorszaga@gmail.com

2013. november 18., hétfő

Új irány

Mindig töröm a fejem, hogy hogyan tudnék megújulni, valami egészen újat, mást készíteni, kicsit kitörni a "cukiságok" világából, és egy kicsit komolyabbat "alkotni".  (Nem szeretem ezt a szót, hogy "alkotni"...nem tudom miért, de nem! Az alkotást meghagyom a művészeknek. Én nem vagyok művész!)
Sokszor van, hogy egy-egy ékszer az álmomban születik meg, már alváskor sem tudok gyurma nélkül meglenni! :) Valahogy így történt ezekkel az ékszereimmel is. Egy ideje már nagyon nagy divat a geometriai alakzatok használata mindenhol. Engem is lázba hoztak! A geometriát mindig is szerettem, a készítésükkor végig az iskolás éveim jártak a fejemben, a matek órák, az osztályom, a sok sok emlék. Jót nosztalgiáztam! :)))
Egymásra pakolgattam a különböző méretű háromszögeket, és láss csodát, sikerült valami egészen újat kreálnom, ami végre már semmiképp sem mondható "cukinak"!
Letisztult, egyszerű formák, mégis elegáns darabok. Szerintem!
Rengeteg variációt készítettem, és nem csak háromszögeket. A napokban folyamatosan töltöm fel a facebook oldalamra: Laura csodaországa és persze majd ide is!
Fogadjátok szeretettel!











Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése