E-mail: lauracsodaorszaga@gmail.com

2013. október 3., csütörtök

Régiből Új IV.

Adott volt egy nagyon különleges láncszemekből álló öv szerűség. Imádom az arany színű kiegészítőket, de ezt övként akkor sem venném fel, ha fizetnének érte! :) Természetesen egy fekete kis ruhával biztos jól mutathat övként is...de én más életet álmodtam meg neki.

Íme az "előtte" kép, bár itt már kicsit nekiestem a fogóval, és szétszedtem: (Néha rá kell jönnöm, hogy nem tudok fotózni! :D Totál homály a kép, de a bal oldalon látni élesen a láncszemeket.)


Szerintem a fekete-arany tökéletes páros, ezért fogtam egy kis fekete selyemzsinórt, és makramé fonással társítva megszületett egy újabb ékszer, ami nem csak hétköznapokon, hanem egy elegánsabb alkalommal is tökéletes kiegészítőnk lehet. Szerintem! :)



Kb. 8 db ilyen karkötőt tudok még készíteni, mivel ilyen láncszemet többet nem tudok beszerezni. Így, aki szeretne egy ilyet magának, még most rendeljen, nehogy késő legyen! :) Rendelni e-mailen keresztül lehetséges: lauracsodaorszaga@gmail.com

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése