E-mail: lauracsodaorszaga@gmail.com

2011. augusztus 23., kedd

Mizu?

Sikerült ismét ezer éve életjelet adnom itt. De mentségemre szolgáljon, hogy a hónapban két vásárom is volt, amit egyedül kellett véghez vinnem a szervezéstől a kivitelezésig.
A hónapot Felsőtárkányban kezdtem a Rétes Fesztiválon, ami nagyon nagyon jól sikerült. Köszönöm, hogy olyan sokan meglátogattatok, és külön köszönet a vásár szervezőinek, hogy ilyen segítőkészek voltak! ;) Na és azok a mennyei rétesek...aki nem volt ott, jövőre mindenképp jöjjön el, mert olyan finom rétest még sehol máshol nem ettem! :)
A múlt héten pedig az Egri Bormustrán vettem részt a Dobó téren, ami egy 4 napos rendezvény volt. Szerencsére az égiek mindig figyelnek rám fentről, hogy mikor megyek vásározni, és mindig kánikulát intéznek nekem! :) Ami azért is jó, mert eső esetén nekem game over, elázik a kis nádtetős standom! :)
Természetesen azért nem volt ennyire kerek a sztori, mert a vásár előtti héten a szerelmemet baleset érte (keresztszalag szakadás), és a kis kutyám, Adolf is megbetegedett. :( De ma már szerencsére mind a ketten jobban vannak!

Köszönöm, hogy ilyen sokan biztattok, kerestek a vásárokon! :)
Régen (és még most is sokszor megfordul ez a fejemben) volt egy olyan gondolatom, hogy ha idősebb leszek, akkor tuti ki fogok járni a piacra és árulni fogom a saját kis kertemben termelt finomságokat, zöldségeket, gyümölcsöket, azaz piaci kofa leszek! :) Amikor ezzel elő álltam ismerősöknek, szüleimnek, családomnak, mindig kinevettek. Mindig is vonzott az a zsongás, pörgés, vidámság, ami ott van! Imádok piacra járni! És milyen furcsa és kifürkészhetetlen sors: hiába szereztem közgazdász diplomát és beszélek két nyelvet (a magyaron kívül), csak teljesül a vágyam! Igaz nem piaci kofa, hanem kézműves árus lettem. El se tudom mondani, hogy én mennyire élvezem ezeket a vásárokat. Mindig új emberekkel találkozni, új kapcsolatokat, barátságokat kötni. Nagyon jó dolog! És látni azt, ahogy az árusok összefognak, és nem egymás ellenségei, hanem segítik egymást! (Legalábbis eddig én még csak jót tapasztaltam, csak pozitív élményekkel gazdagodtam!) A csereberékről már nem is beszélek! :) Erről majd írok egy külön bejegyzést, amiben megmutatom, hogy milyen szépségeket kaptam már, amik igazi kincsek számomra.
És íme egy fotó a Bormustrás gyűrű kínálatomról: (Később mutatok több vásáros fotót is.)









Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése