E-mail: lauracsodaorszaga@gmail.com

2011. augusztus 24., szerda

I come from HUNGARY! :)

Sokat gondolkoztam, hogy közzé tegyem-e a népi motívumos ékszereimet, hisz már rengeteg "gyurmás" próbálkozott vele, és amint látom, a legtöbb oldalon csak megy a fújás egymásra (nem csak ezzel kapcsolatban). Ami persze TELJESEN ÉRTHETŐ, hisz nagyon rossz érzés az, amikor a saját ötleted egy az egyben leutánozzák! Jó néhány termékemmel én is így jártam, de túl elfoglalt vagyok ahhoz, hogy most írogassak ennek, annak, hogy "hékás, azért kicsit lehetnél kreatívabb"! Inkább levédetem... Persze itt nem a nyalókákról, gyümölcsökről, meg a sütikről beszélek, amiket mindenki gyárt ezerszámra, hanem az álomszülte lényeimről, amik tényleg az én fejemből pattantak ki! :)...De ez egy hosszabb folyamat lesz...

Visszatérve a népi motívumokra:  Nem olyan rég leltem rá Édesanyám hímzéses kis könyvére, ami telis tele van jobbnál jobb motívumokkal, amiket kicsit tovább gondolva, átalakítva, gyurmába öntve ékszerként mutatok meg most nektek. :) Igyekszem minél inkább egyedibbé tenni, és változtatni rajta, hogy ne hasonlítson egyik sem mások alkotására! Remélem sikerült...






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése