E-mail: lauracsodaorszaga@gmail.com

2013. szeptember 13., péntek

Régiből új

Történt az, hogy kb. 2 hete egy "beszerzőkörutam" során, rám talált egy szatyornyi retro ékszer. Használtak, némelyik szétszakadva, hiányosan, és az egész egy nagy csomóba volt összegabalyodva. De nem volt szívem otthagyni őket! Hazahoztam, kitekergettem (közel 2 órám ráment), megtisztogattam, és most felújítom őket. Egy kicsit Laurásítom az egészet! Arra gondoltam, hogy eladom őket a bolhapiacokon, vagy a régiségvásáron. Egyet már fel is újítottam, de annyira jól sikerült, hogy nincs szívem megválni tőle.

Így nézett ki a halom ékszer, amikor kiöntöttem az asztalomra. Volt benne óra is, és egy pénztárca is. 





És íme az első, a nagy szerelem! Tőle nagyon nehezen tudnék csak megválni. Esélyes, hogy megtartom. Kicsit szakadt volt, és a két nagy golyó helyén koszlott anyaggal bevont fagolyók voltak. Leszedtem őket, és körbetekertem fonallal. Nekem nagyon nagyon tetszik. Az a sok kis apró fityegő (medál), gyöngyök rajta...




És egy kicsit közelebbről, hogy az apró részleteket is lássátok. Igazán különleges darab. Nem igaz? :)
Csak ha nagyon jó ajánlatot kapnék rá, akkor válok meg tőle. 





Ahogy haladok a többi átalakításával, felújításával, feltöltöm őket ide.

Viszont azt meg kell jegyeznem, hogy nem ez a fő irányom ékszerkészítés terén. Ezt csak úgy felüdülésként csinálom, mert jól esik néha egy kicsit félredobni a GYURMÁT. Amiket látni fogtok ékszereket, csak "egyszeri esetek", megismételhetetlenek (számomra). Tehát, aki nagyon szeretné magának valamelyiket, az most csapjon le rá, mert nem tudom reprodukálni alapanyag hiányában!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése