E-mail: lauracsodaorszaga@gmail.com

2011. november 2., szerda

Fekete macskuszok

Nem kell megijedni, ők szerencsehozó fekete macskuszok!    
Egyébként Ti babonásak vagytok? Én régebben az voltam, de csak "light" verzióban. Ma már nem igazán hiszek semmi ilyenben. Bár, amikor elfelejtem felvenni a gyűrűimet (amiket mindig hordok, ha épp nem itthon vagyok), mindig úgy érzem, hogy valami rossz fog történni velem. Pedig ez is milyen butaság...hisz sosem történik olyankor semmi extra velem. :)

Cat on the moon. A fehéres rész sötétben foszforeszkál! ;)



2 megjegyzés:

  1. Want...az osszes... :D imadnivaloak!

    VálaszTörlés
  2. Szia!

    Merre lehet téged megtalálni mostanában? Úgy értem van valamilyen vásár (vagy hasonló), ahol láthatnám a kis remekműveidet? Őszintén szólva, ez a macskás ,,felhozatal" engem nagyon is érdekelne... :-)Egyébként minden alkotásod nagyon szép, egyedi. Nagyon tehetséges vagy!

    Üdv: Erika

    VálaszTörlés