E-mail: lauracsodaorszaga@gmail.com

2011. július 17., vasárnap

Tortadísz

Alig szusszantam fel a 4 napos Bikavér Fesztiválból, kaptam egy különleges SOS megrendelést, ami egy esküvői torta díszeként öltött formát.
Természetesen az idő is, és ez a nagy meleg is ellenem dolgozott. Szinte lehetetlen ilyen hőségben rendesen formázni a gyurmát, tapad mindenhez, de leginkább a kezemhez, mintha valami cukormázzal dolgoznék. És az is nagy kihívást jelentett, hogy eddig mindig miniatűröket készítettem, amiknek a kivitelezése gond nélkül ment. De ez egy óriás az én kis sütijeimhez, katicáimhoz képest.
Kicsit Lolka & Bolka feelingje lett a párnak, de azért szerintem aranyosak lettek. :)
Ha valaki esetleg felismeri, hogy az ő esküvői tortáján parkolt a kis művem, akkor kérem, küldjön képet a lauracsodaorszaga@gmail.com -ra a tortáról! ;)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése