E-mail: lauracsodaorszaga@gmail.com

2011. január 23., vasárnap

Meglepi a német unokahúgiknak :)

Idősebbik nővérem lassan 20 éve él Németországban, az ő kislányainak készítettem ezeket a kulcstartókat. A süthető gyurmával való első találkozásom darabjait láthatjátok! Van rajta vanília fagyi, citromos-csokis torta, puncstorta, egy fánk alakú cukormázas kuglóf és egy csavart fagyi is. Nyammmmi! :) Guszti nem?


Ünnepek előtt a Tescoban járva épp szalvétákat nézegettünk édesanyámmal, amikor egy olyan darab került a kezembe, hogy nem akartam hinni a szememnek, amikor megláttam! Az unokahúgaim voltak rajta, Julcsi és Klárika! :) Vettem is gyorsan két csomaggal belőle. Szalvétatechnikával ragasztottam fel őket, ez lett az eredmény: (Ez is a lányoknak készült, remélem tetszeni fog nekik!)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése